SUSȚINEREA TEZEI DE DOCTORAT: „CUSTOMER KNOWLEDGE MANAGEMENT ROLE IN IMPROVING BRAND EXPERIENCE” DE CĂTRE MOCANU G. RAREȘ-GHEORGHE

SUSȚINEREA TEZEI DE DOCTORAT: „CUSTOMER KNOWLEDGE MANAGEMENT ROLE IN IMPROVING BRAND EXPERIENCE” DE CĂTRE MOCANU G. RAREȘ-GHEORGHE

  • Post by:
  • 30/07/2024
  • Comments off

Candidat: Mocanu G. Rareș-Gheorghe

Prof.univ.dr. Elena Mădălina Vătămănescu, SNSPA – Președinte

Prof.univ.dr. Constantin BrătianuSNSPA – Coordonator științific

Prof.univ.dr. Adriana GrigorescuSNSPA – Referent oficial

Prof.univ.dr. Alexandru Căpățînă, Universitatea „Dunărea de Jos” (Galați) – Referent oficial

Prof.univ.dr. Andrei Ștefan Neștian, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (Iași) – Referent oficial

CV: RO EN

Rezumat: RO EN

Susținerea va avea loc pe data de 18 septembrie 2024, ora 11:00, Sala 804, sediul SNSPA (Bdul. Expoziției 30A). Susținerea este publică, pentru detalii vă rugăm să consultați biroul Scolii Doctorale, la adresa doctorat@snspa.ro

Teza poate fi consultată la Biblioteca SNSPA.

Categories: Susțineri