Prof. univ. dr. Constantin Brătianu (CV) – Adresă email: constantin.bratianu@gmail.com (PERIOADĂ DE LICHIDARE)
- Managementul cunoștințelor în economiile emergente.
- Managementul dinamicii cunoștințelor organizaționale.
- Universitățile ca organizații care învață
- Învățarea organizațională și organizațiile care învață.
- Integrarea strategiilor de cunoștințe în strategiile corporative.
- Riscuri asociate managementului cunoștințelor
- Managementul schimbării si managementul de criză
Prof. univ. dr. habil. Florina Pînzaru (CV) – Adresă email: florina.pinzaru@facultateademanagement.ro
- Impactul digitalizării asupra practicii manageriale;
- Managementul inovării: cercetare-dezvoltare, strategii și noi modele de afaceri;
- Managementul resurselor și strategii de dezvoltare;
- Strategii manageriale și de marketing pentru crearea de plusvaloare;
- Leadership și managementul echipelor de nativi digitali;
- Strategii de dezvoltare a afacerilor în contextul provocărilor internaționale.
Prof. univ. dr. habil. Elena-Mădălina Vătămănescu (CV) – Adresă email: madalina.vatamanescu@facultateademanagement.ro
- Rolul capitalului intelectual în dezvoltarea organizațională;
- Resurse intangibile și competitivitate organizațională;
- Rolul capitalului intelectual în internaționalizarea afacerilor;
- Modele manageriale integrative și sustenabilitatea organizațiilor;
- Comportament și diagnoză organizațională în organizațiile competitive;
- Impactul rețelelor sociale profesionale asupra competitivității manageriale;
- Strategii și practici manageriale B2B;
- Modele multidimensionale de analiză a practicilor organizaționale și manageriale.
- Green management și economie circular;
- Managementul resurselor regenerabile și dezvoltare sustenabilă;
- Mangementul competențelor și talentelor;
- Management comparat public/privat și/sau internațional;
- Managementul cunoștințelor și inovării in IMM-uri/organizații publice;
- Management integrat educație – mediul de afaceri – sector public;
- Capital uman – relația dintre educație și piața muncii;
- Managementul performant și etică în afaceri;
- Economie și Guvernare Globală – studii și analize inter- și trans-disciplinare;
- Globalizare – Politici și strategii manageriale de racordare instituțională;
- Managementul proiectelor și fondurilor europene în dezvoltarea instituțională.
Prof. univ. dr. habil. Alexandra Zbuchea (CV) – Adresă email: alexandra.zbuchea@facultateademanagement.ro
- Modele de afaceri în sectorul nonprofit;
- Managementul cunoștințelor în organizații nonprofit;
- Rolul culturii în dezvoltarea sustenabilă;
- Managementul sustenabil al organizațiilor culturale;
- Antreprenoriat cultural;
- Modele de consum cultural;
- Modele de management în organizații responsabile;
- Strategii de responsabilitate socială corporativă.
- Transformarea culturii cercetării prin știința deschisă și noi abordări, metrici și metode de evaluare a cercetării (Transforming research culture through open science and new research assessment approaches, metrics and methods);
- Descoperire Antreprenorială (EDP) pentru Specializare Inteligentă: adresând dezvoltarea durabilă (și noi contexte regionale) (S4), diversificând activitățile de specializare, cu participarea cetățenilor.
Prof.univ.dr. Lucian Claudiu Anghel (CV)- Adresă email: lucian.anghel@facultateademanagement.ro
- Corelarea remunerației membrilor neexecutivi din consiliul de administrație cu performanța unei companii listate;
- Performanța pieței de capital locale prin comparație cu piețele internaționale mature;
- Managementul portofoliului de investiții pe bursa locală;
- Noi tendințe în guvernanța corporativă a companiilor listate;
- Valoarea adăugată generată de managementul performant al relației cu investitorii;
- Implementarea principiilor dezvoltării sustenabile de către companiile listate;
- Impactul și influența fondurilor de pensii private asupra bursei de valori;
- Stock Option Plan – forma de stimulare a managementului companiilor listate;
- Fuziunile și achizițiile – forma de dezvoltare accelerată a companiilor private;
- Listarea la bursă a unei companii private – trecerea la nivelul următor de dezvoltare;
- Influenta factorilor macroeconomici asupra evoluției indicilor bursieri și implicații asupra managementului investițiilor financiare.